Oon melko vihrea viela bloggaajana, mutta sen verran oon tutustunut, etta blogeissa kiertaa erilaisia haasteita ja..no semmosia juttuja, joihin sitten jokainen omat vastauksensa keksii. :) Olin eilen saanut ensimmaisen haasteeni, kiitos Raija.

Ja tama haaste menee nain:

"Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen 5 ihmistä, jotka haastan tekemään saman. Heidän tulee, myös kirjoittaa nämä säännöt blogiinsa. Linkitän haastamani ihmiset, tämän kirjoituksen loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä kirjoituksesta.''

Ensin vastaus: Koska olen juuri herannyt, mulla on lila-valkoruudulliset flanelliyohousut ja pinkki hihaton yopaita, jonka kuuluisi olla yksinaan hamosena paalla, mutta mulla nakojaan nyt toppina. Alushousut ovat myos pinkit ja enempaa en oo ehtinyt viela pukemaan. :D

Sitten se vaikein osuus, haastettavat..no, Helmiliina, Sister Bliss, Julia ja Eija. Nelja saa riittaa talla kertaa. :)