Aagh, sormet syyhyävät kun pitäs päästä tekemään jo uusia helmiostoksia. Onneks on netti olemassa. Vähintään yhtä kivaa kun on korujen tekeminen niin on myös helmikaupoissa shoppailu. Tilaukset ovat lähdössä ainakin FMG:lle ja sit meinasin kokeilla tämmöstä kauppaa ko Eagle Gemstone. Haluaisko joku tulla mukaan? Tilauksille on toimitus vasta 22.9. jälkeen ja molempiin tilauksiin mahtuisi pari helmeilijää mukaan. Etusijalla ovat blogissani jo aiemmin vierailleet, joten pahoittelen jo valmiiksi jos ensikertalaisilla käy huono tuuri. Nou kän duu. :o) Mun kimppa, mun säännöt.

Huomasin juurikin nyt, että mun blogista puuttuu sähköpostinamiska. Eli en pyydä teitä laittamaan mulle sähköpostia vaan ilmoittautukaatte kommentein ja lisätkää siihen sähköpostinne tai sitten jos te ootte olleet viisaampia ja laittaneet blogiinne sen sähköpostin, niin saanhan mä sen sitten sieltäkin pongattua. Nopeet ja vanhat tutut elää. :) Laitan lisätietoja sitten sähköpostilla.

Päässä soi nyt Kaiserchiefsin Ruby ja se ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että mun miniminirubiinihelmet pääsevät ehtoosti käsittelyyn. Sitä ootellessa...