Kyl minua nyt hemmotellaan. Juuri ja juuri kun olin toipunut SHY:ni perjantaisesta paketista, tänään postilaatikossa nökötti taas kuori! SHY:ni väittää olevansa SUY eli Salainen Ujo Ystävä..eii, tätä minä en ollenkaan usko. :o) Kuoren sisältö oli äärettömän tarkkaan ajateltu: rairuohon siemeniä ja muistutus siitä, että se pitäs jo kylvää, erivärisiä korttipohjia, kukkakoristeita, sammakkokoriste, just jetsulleen oikean värisiä delicoita yksien makeanvedenhelmien kavereiksi..SHY:ni osui myös heikkoon kohtaani - Kaj Stenvallin ankkoihin. Kuoressa oli kortti, jossa ankka on autolla (, jotka myös meidän perheessä ovat melko korkeassa asemassa) jäänyt mereen kiinni ja tähystää maisemia sieltä. Kuvan nimi muistaakseni on "Tahtoen tai tahtomattaan." Kuoren kun avasin, niin sieltä ilmoille leijaili myös ihanan värikäs kokoelma höyheniä.

Nappasin laskevan auringon alla pari kuvaa, jospa nää tois teille yhtä hyvän fiiliksen kuin mulle!

Virtuaalikukkaset mun Salaiselle Helmiystävälle, jos hän tänne ajautuu! Kii-tos.

SHY I, lähetys 14032008

SHY I, lähetys 140308

Moimoi, siinä se Saku heiluttelee. :D