..sain tänään pyyhkeitä blogihiljaisuudesta ja ihan syystä! Heti kun töistä kotiuduin, tartuin kameraan ja katotaan, mitä sain aikaan. Oon viime aikoina keskittynyt koruilun kannalta toissijaisiin asioihin, mutta josko tässä sitten olis jonkun ajan kuluttua aikaa keskittyä näihin touhuihinkin vähän enemmän.

Mitä teille kuuluu näin syyskuussa? Täällä siis kesälomat on nyt lopullisesti nautittu ja pidetty. Ulkona saa ihmetellä hillitöntä omenasatoa ja tuota sateen määrää..kuivempaa sais olla! Viime viikkoisen kesälomani aikana talon edessä olevat pellot saatiin puitua ja oljet vielä ajettiin sillai sopivasti paalausta odottamaan. Ja mä jäin sit odottamaan sitä paalauskonetta..hullua, mutta sen katsominen on jotenkin sellaista, että ajatukset lähtee muualle ja katse nauliintuu vain siihen, että koska seuraava paali pullahtaa koneesta ulos. Kelit eivät näitä töitä suosineet ja maanantaina kun ekaa päivää olin töissä, oli siinä sitten päivän aikana paalattu myös nuo pellot melkein kokonaan. Minä tartuin luuriin, että miks te se tänään paalasitte kun mä odotin viime viikolla, että olisin nähnyt tämän toimituksen?! :o) Nojuu, kuulemma jostain on vielä ajamatta, että ihan ei oo toivo mullakaan menetetty. Pienet on joskus ihmisen ilot, paalauskonetta odotellessa.

Arjen ylellisyyttä

Eikö oo hieno!? Mää oon tuota hopeaketjun pätkää hautonut ja hautonut, kun en oo raaskinut käyttää ja nyt sateen lannistamana päätin piristää itseäni ja tehdä siitä tuommoisen sadepäivän piristyksen! Helmetissä on näkynyt erilaisia "rypäskoruja" ja tässä mun miedompi versio siitä. Keskellä on Swarovskin iso ja kirkas Cosmic -kristalli ja siellä juuressa helähtelee muutama pienempi pyöreä Crystal Moonlight -kristalli. Lukon vieressä on pyöreät Crystal Silver Shadet, jotka ovat justiinsa mainion kokoiset painoltaan, että koru ei pyöri kaulassa ollenkaan, vaan pysyy somasti ojennuksessa. Tuuria! Hopeaketju ostettu aikoinaan Luxoniasta.