Helmetissä laitettiin pystyy Salainen Helmiystävä -rinki. Idea on se, että halukkaat saivat ilmoittautua mukaan rinkiin, jossa jokaiselle nimetään Salainen Helmiystävä. Muutaman kuukauden ajan on tarkoitus ilahduttaa SHY:ää kukin parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos minä esim. olen Maijan ystävä ja lähetän Maijalle ylläreitä, niin Maija ei silti ole minun ystäväni vaan minulle ylläreitä voi lähettää vaikka Minna. Sitouduimme muistamaan ystävää vähintään yhden kerran kuussa ja sovitulla rahasummalla. Rinkiin ilmoittautujat kertoivat itsestään muutamalla sanalla ilmoittautumisen yhteydessä, jolloin yllärit ovat suuremmalla todennäköisyydellä mieluisia ja tarpeellisia.

Hipheijaa, sain torstaina SHY:ltäni sähköpostikortin, jossa kehotettiin tarkkailemaan postia. Olin aivan päättömän onnellinen kortista ja hymyilin tyhmänä koko ehtoon..ihanaa kun joku muistaa! Eilen olin vähän reissussa ja kotona vasta yöllä..hieman haparoivin askelin suuntasin vielä postilaatikolle ja jee - siellä se ylläri oli!

SHY I, lähetys 070308

Lehmäkuvilla koristetussa kirjekuoressa oli kolme tarra-arkkia, jotka taatusti tulevat askarteluissa käyttöön. Nuo ääriviivatarrat on niin kauniita! Helmenä kaiken joukossa oli kuitenkin turkulaisen Sirkku Alinin tekemä lamppuhelmi.

SHY I, lähetys 070308

Tällainen marjapuuronpunainen kaunokainen täällä möllöttää..uuh, aivan supersuloinen, kiiltävä ja pullukka helmi. Hetken aikaa tätä pitää vain katsella ja ihastella ja vaikka ideoita jo onkin, en raaski ihan heti tätä kuitenkaan ottaa käyttöön.

Kiitos, Salainen Helmiystäväni! :o)