Ei sitä näköjään kokemattomampi aina käsitäkään, että miten rankkaa on lomailu näin vain kotimaisemissa. Tämä ei ole ollenkaan mun kropalle tehty ja suunniteltu juttu..kun maanantaista (=eka lomapäivä) oli selvitty, lähdettiinkiin tiistaiaamuna heti parin päivän Suomi-kierrokselle. Huh, johan helpotti. Torstaina säilöin vähän mansikoita ja sitten onkin taas ollut pari päivää vain ja ainostaan laiskottelua.

Reissulta

Mun pitkät kesälomat ovat menneinä vuosina menneet a) koko loma reissussa tai b) pieninä pätkinä ja aina tekemistä täynnä. Nyt loma on pitkä ja yhtä mittaa ja etukäteen suunniteltua reissua on vain viidelle päivälle! Ja nekin vasta ensi viikolla! Agh.

Viime postauksessa oon mennyt lupailemaan askarteluja. Joo, niitä tuli vino pino ja kaikki lähti maailmalle, viimeiset eilen. Mulla periaatteessa olis aikaa ollut kuvailuunkin, mutta miten sitä nyt ei saanut aikaiseksi. Hienoja ne kummiskin oli. ;) Ja hieno on tämäkin:

Romantiikka

Kesäistä tunnelmaa ja romantiikkaa täynnä! Kaulakoru puoli-ilmaisista FMG:n Smart Bargains -mv-helmistä (vihreät) ja joukossa pari valkeaakin helmeä. Riipuksena on megabling Swarovskin Cosmic-helmi (16mm) sävyssä Crystal AB. Tämä on mun ensimmäinen AB-käsitelty helmi in action, mutta ei tasan jää viimeiseksi! Juu, ja siis lukko on se "romantiikka" tässä korussa! :o)

Jos jollakin on antaa Müncheniin nettikahvila- tms. bloginpäivityspaikoista vinkkejä, niin voisin jatkaa seuraavalla kerralla ehkä jo sieltä...